Dieta Mayo sau regimul de 13 zile

Specialistii sustin ca dieta Mayo sau regimul de 13 zile ajuta la schimbarea metabolismului, care va avea arderi mai intense o lunga perioada de timp.

Ea trebuie respectat cu strictete, fara absolut nicio abatere. Dupa urmarea sa, ce asigura o medie de 10 kg pierdute, se poate relua dupa trei ani.

Ziua 1:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub zahar. Pranz: 2 oua fierte tari + 400 gr spanac fiert + 1 rosie. Cina: 200 gr friptura de vaca +o salata cu ulei si zeama de lamaie.
Ziua 2:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub zahar. Pranz: 250 g sunca + o cutie de iaurt natural; Cina: 200 g friptura de vaca + salata cu ulei si zeama de lamaie.
Ziua 3:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub de zahar + o felie de paine prajita. Pranz: 2 oua fierte tari + o felie de sunca + 1 salata. Cina: o telina fiarta + o rosie + un fruct proaspat: mar, para sau portocala.
Ziua 4:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub zahar + o felie de paine prajita. Pranz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie de iaurt natural. Cina: un ou fiert tare + un morcov slab + 250 gr branza de vaci.
Ziua 5:
Mic dejun: un morcov mare ras. Pranz: 250 gr cod fiert, cu zeama de lamaie + 1 lingurita de unt. Cina: 200 gr friptura de vaca + o telina rasa.
Ziua 6:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub zahar + 1 felie de paine prajita. Pranz: 2 oua fierte tari + un morcov mare, ras. Cina: 1/2 pui + o salata cu ulei si zeama de lamaie.
Ziua 7:
Mic dejun: O ceasca de ceai fara zahar. Pranz: nimic. Bea multa apa. Cina: 200 gr cotlet de miel + un mar.
Ziua 8:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub zahar. Pranz: 2 oua fierte tari + 400 g spanac fiert +o rosie. Cina: 200 g friptura de vaca + salata cu ulei si zeama de lamaie.
Ziua 9:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub zahar.Pranz: 250 g sunca + o cutie de iaurt natural. Cina: 200 g friptura de vaca + salata cu ulei si zeama de lamaie.
Ziua 10:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita Pranz: 2 oua fierte tari + o felie de sunca + 1 salata. Cina: o telina fiarta + o rosie + un fruct proaspat: mar, para sau portocala.
Ziua 11:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub zahar + o felie de paine prajita. Pranz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie de iaurt natural. Cina: un ou fiert tare + un morcov ras + 250 gr branza de vaci.
Ziua 12:
Mic dejun: un morcov mare ras. Pranz: 250 gr cod fiert, cu zeama de lamaie + 1 lingurita de unt. Cina: 200 gr friptura de vaca + o telina rasa.
Ziua 13:
Mic dejun: O ceasca de cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita Pranz: 2 oua fierte tari + un morcov mare ras. Cina: 1/2 pui + o salata cu ulei si zeama de lamaie.

Sanatate Curata a etichetat articolul ”Dieta Mayo sau regimul de 13 zile”:
, , , , , ,
Autorul a scris 324 articole

Articole recomandate

7 Comments

  1. alina ginju says:

    nu imi place cafeaua cu zahar trebuie neaparat in acest regim sa beau cafeaua cu zahar?

  2. cristina says:

    buna ziua .am si eu o intrebare salata din ziua a 3 nu pot pune lamaie in ia?

  3. Minciuni am tinut dieta am slabit 4Kg si am pus intr-o luna 6Kg

  4. Anonymous says:

    E foarte adeváratá EU am tinto si nu te mai ingrasi timp de 3 ani si dupá 3 ani o tin iarási e f buná e adevarat ca trebuie sa respecti tot ce scrie dar dá rezultate f f bune vá recomand cu toatá increderea

  5. MarianaRodica Rusan says:

    E f f adevarat va recomand cu toatá increderea

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Sectiuni

Comentarii