Exercitiile TRX dezvolta forta si musculatura

exercitii trx pretIn anul 2005, militarul american Randy Hetrick a creat un echipament simplu de antrenamanet care a inceput ulterior sa fie comercializat publicului larg, sub denumirea de TRX. Acesta a capatat rapid adepti in intreaga lume deaorece poate fi folosit de catre oricine, indiferent ca este incepator  sau impatimit de fitness.

Echipamentul TRX consta in doua benzi ce sunt legate de un punct de rezistenta situat la inaltime si care este prevazut cu manere comode pentru maini sau picioare.

Avantajele TRX-ului:

  • Ofera rezistenta musculara rapida, prin activarea musculaturii profunde
  • Creste mobilitatea, flexibilitatea, echilibrul, supletea in miscari
  • Antreneaza intregul corp si dezvolta forta musculara
  • Este un antrenament cardio excelent
  • Nu necesita mult spatiu
  • Costuri de achizitie mici (aprox. 250 de lei)
  • Imbunatateste flexibilitatea, echilibrul si mobilitate

Banda TRX castiga din ce in ce mai multi adepti datorita eficientei si multitudinii de exercitii pe care le poti face cu ajutorul ei.

Cateva exercitii pentru cele mai importanta grupe musculare, pe care le puteti face cu aceasta coarda:

  • 1. Exercitiu pentru dezvoltarea muschilor pectorali si tricepsi:
    Flotari – bratele tinute la distanta egala de corp, se indoaie coatele pana se ajunge in unghi drept, unde se mentine cateva secunde, dupa care se revine la pozitia initiala.
  • 2. Exercitiu pentru dezvoltarea muschilor spatelui si a deltoizilor:
    Tractiuni la TRX – te lasi putin pe spate, bratele intinse inainte, tragi de TRX pana cand ajungi cu coatele indoite la 90 de grade.
  • 3. Exercitiu pentru dezvoltarea fortei si masei musculare a coapsei:
    Genuflexiune intr-un picior – tii bratele drepte, toata greutatea se lasa pe un picior, stai putin lasata pe spate si executi o genuflexiune ducand piciorul din aer spre inainte.
  • 4. Exercitiu pentru dezvoltarea fortei si masei musculare a intregii coapse:
    Fandare intr-un picior – toata greutatea o lasi pe un picior, bratele intinse catre inainte si executi o fandare, lasand piciorul din aer sa plece in spate, bratele ramanand intinse.
  • 5. Exercitiu pentru dezvoltarea fortei si rezistentei zonei lombare si a muschilor abdominali:
    Abdomen – stai in pozitie de flotare, palmele la nivelul umerilor si picioarele prinse la TRX – tragi ambii genunchi la piept, dupa care revii in pozitia initiala.
Sanatate Curata a etichetat articolul ”Exercitiile TRX dezvolta forta si musculatura”:
, , ,
Autorul a scris 324 articole

Articole recomandate

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Sectiuni

Comentarii